03 January 2017

My twins ~ 3Tahun ~ Fateh & fatehah (^_____^)

Assalamualaikum..
Alhmdulillah..anak kembar aku dh masuk 3 tahun.. syukur Allah bg kesihatan yg baik kepada mereka..cuma kadang2 tu demam..kadang2 muntah.. kakak plak kulit sensitif..gatal2.. allergic.. rasanya bermula bulan puasa tahun lepas.. start dr tu dia dok garu2 mlm..klu lupa potong kuku habis la luka..
Byk benda diorg dh belajar..cuma benda2 tak baik tu kdg2 ada depa tiru jgak..depa dok tgk org sekeliling la..mmg kena pantau..tambah2 duduk di bandar.. potty train aku blom mula lagi..xsempat lagi..huhu..
Skjp ja dh 3 tahun..anak yg ketiga plak 1 tahun.. haritu masa balik kedah..hujung tahun 2016 aku harung besday depa smua skaligus.. tempah satu kek ja..oleh kerana haritu tarikh hari lahir amin uqasyah..so tema kek kena ikut favorite amin uqasyah la..didi n frends...hehe.. so dpt la sambut dkt rumah tokwan depa..buat mkn2 skit..alhamdulillah.. aku buat besday sekaligus ni bukan apa..tarikh lahir diorang dekat2 ja. Beza 10 hari ja kot..lagipun bukan senang nak balik kedah..jarang2 balik..
Aku doakan semoga anak2 diberikan kesihatan yg baik..dimurahkan rezeki..serta dipanjangkan umur.. dan menjadi anak2 yg soleh dan solehah..yg akan mendoakan abi dan umminya kelak..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...