09 September 2014

Mencari udara segar...

Assalamualaikum...

minggu ni sabtu dan ahad aku menghabiskan masa dgn anak2..kemudian terpaksa ambik EL hari isnin..harini baru masuk kerja.. kesian tgk anak2 demam..dlu ada jgak demam..tp xdak la panas sgt..dan xdak la melarat.. tp kali ni..demam dua2..pastu batuk, selsema.. tu yg mlm aku xblh tidur..jaga anak2..wife tidur sebab menyusu badan...menyusu badan kena cukup tido, cukup rehat..dan menyusuk badan juga sgt meletihkan..jd aku ja mlm2.awal2 pagi jaga anak..sebab aku bila tidur dgn anak2, secara automatik tidur aku jadi tidu2 ayam..xpernah lena,.. anak2 batuk skit ja terus terjaga..hehe..klu sebelum ni.. wife batuk xdak pun terjaga..hehehe...

Dalam2 demam ni..ptg2 aku ttp bwk anak keluar pi taman..sebab disana udara segar dan bersih..bebas drpd udara2 kotor.. selain drpd ketenangan..hehe..tunggu besar skit..jenuh la berlari sana berlari sini.. rancangnya nak pi riverwalk..nak naik basikal yg blh naik dua org tu..sambil bwk anak2..tp xbukak plak..sebab ada event budak2 gigs.. jd kami lencong ke taman D.R senivasagem..blh la bagi ikan2 makan..sambil2 hirup udara segar..pastu makan askrim mcm zaman2 xdak anak lagi tu..hehe..kesian anak2 dok tgk ja.. :-)

bila bwk anak2 keluar rasa mcm diorg hepi skit la...drpd asyik dok terperuk kat rumah ja..
muka anak2 time nak pi taman..hehe.. pakat nak duduk kat abi..:-p

 
makan aiskrim ptg2 sambil jalan2 kat tmn..fuhh..romantik gitu..tp kesian anak2 tgk ja..depa kecik lagi..xblh mkn asikrim..tp aku mcm biasa la..xminat aiskrim jenis ada kon tu.,,,huhuhu

kesian demam2 pun kena p taman gak..bagi hilang demam

ni kat Riverfront kinta...best..sini petang2 ada basikal blh naik ramai2..hehe..tp tutup sebab ada event lain..so terpaksa pi tmn DR


TAMAN D.R SENIVASAGAM, IPOH

Taman ni terletak di Ipoh... kat situ ptg2 mmg ramai org..ada yg berbasikal, main bola sepak..jln2 santai sambil bg ikan makan..sebab dia ada taman ala2 jepun gitu.. wlupun pi secara xrancang..ada la ambik sekeping dua gambar.. 





n the last day...huhuhu

malam terakhir sebelum balik KL..manja betul org demam ni..hehe..


No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...