16 September 2014

Malang x berbau....

Assalamualaikum...

Minggu lepas..masa nk balik ipoh jumpa anak2 dan isteri..dlm dok jem tu..berlaku sedikit kemalangan..line kanan..kelajuan dlm 70km/j..kereta pun byk...last2 kereta2 depan tiba2 ja brek mengejut..masa tu dgar bunyi seretan tayar ja..termasuk kereta aku...skit lagi nak langgar kereta depan..tp malangnya kereta blkg aku ni mmg xdan nak brek atau brek dia xmakan..huhu..gedebuk..kena langgar la alza aku..huhu..masa tu dlm hati dah pikir kemek..remuk..arggghhh..berenti tepi jalan dlu..bila kluar alhamdulillah..xla teruk sgt..blh setle luar..tnpa buat report..lagipun kerosakan dlm sekitar rm200 - rm250 ja..

Org yg langgar tu mengaku salah dia..dia mintak maaf..dia setuju nak bayar.. mula2 dia ingt aku mcm org2 muda yg lain la..nak marah2 apa smua..last2 aku keluar tenang ja..buat apa nak gaduh2.rileks sudah.. cool...benda blh setel.. alhamdulillah aku xdak apa2.. kereta skit ja rosak..masih blh teruskan perjalanan.. :-)

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...