16 June 2014

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran (^______^) My Dear :: My Wife

Assalamualaikum...
Alhamdulillah..Allah masih beri nikmat kesihatan yg baik kepada isteri ku..hehe..sedar xsedar dah 25 tahun dah.. masuk ni kali yg ke-2 kitorg sambut besday setelah bergelar suami isteri...apa yg mampu aku ucap adalah syukur kepada Allah..Aku dikurniakan Isteri yg solehah..yg memahami aku..yg selalu buat aku tersenyum..dan setelah kami dikurniakan zuriat sepasang cahaya mata..mmg aku nampak ciri2 keibuaan yg ada padanya..syukur Ya Allah.. wlupun kadang2 ada selisih faham..biasala tu..asam garam dalam rumah tangga..normal okey..hehe.. tahun ni aku hnya mampu beri ucapan dan kiriman doa.. kerana kami masih lagi berjauhan..xpa..hari minggu boleh balik..hehe..

Doaku pada mu wahai isteri yg tercinta...Semoga taat kepadaku Yakni Suami mu..dan menjadi isteri yg solehah..Semoga dimurahkan rezeki dan kesihatan yg baik.. Semoga ikatan perkahwinan kita terus berkekalan hingga ke Syurga..Aku mahu dikau menjadi Ketua Bidadari..

SELAMAT HARI ULANGTAHUN KELAHIRAN YANG KE-25 ::: Hepi Besday to You :::

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...