07 June 2014

Dah mula tak mao kat orang... (^_____^)

Assalamualaikum...
Hmmm..dlu tgk anak org..skrg kat anak sendiri...hehe..lumrah kehidupan.. suatu hari kita tgk..suatu hari kita merasa.. anak2 aku dah mula cam muka org sekeliling dia.. klu org yg dia x biasa nampak..tiba2 dukung dia..maka bermula lagu radio buruk..hehe..kakak style dia 'slob' terus menangis..hehe..mmg dah pattern cara menangis dia mcm tu..adik plak jenis slow2 je muka masam 'cebek'..pastu menangis kuat..hehe...

Td aku bwk wife dgn anak2 pi rumah pak menakan aku..kat situ ramai la..ada mak menakan aku sekali..termasuk tok aku..mak aku ja xdtg.. aku pi pun sebab depa nak tgk twins ni..pakat2 seronok la nk dukung..tp sat ja la buleh dukung..pastu dok gheyau je la..hmm..

Tak tau la balik kedah camna nanti..kesian mak ayah aku..depa dah la menanti cucu lama..last2 dpt cucu pun jrg balik..sepanjang umur anak aku 5 bulan..rasa2 sebulan ja kot masa bersama mak dgn ayah aku..tu pun jarak2 masa yg lama..ni pun dekat sebulan lebih xbalik.. nsb mak ayah aku jenis memahami..tp mgkin terasa hati.. nak2 plak balik nnti cucu xmao kat depa..xkenai muka..pasal jrg jumpa.. mak mertua aku xpa la..dia mmg mengasuh anak2 aku..jadi xmenangis la..pasal cam sgt dah...

Skrg ni mmg ketara..klu ramai2 dok kerumun depa..dukung pelok cium..mula la menangis..tp rasanya klu ada sorg dua..yg anak2 xkenal..pastu dukung..depa okey lagi..tp lama2 xmao jugak..hehe..

Bagi aku tu bukan benda yg ganjil..sebab tu biasa berlaku bagi bayi2 yg sedang membesar..dia mula cam org sekeliling dia.. harap2 besar nanti mao kat org smua la.hehe..
Xpening abi dgn umi..hehehe

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...