30 June 2014

Pasar Kemboja - Parit Buntar

Assalamualaikum..
Harini nak kongsi skit sabtu lepas..aku pi pasar kemboja,parit buntar..saja nak shopping skit2..katanya murah2 baju kat situ...hehe

Cadang nak gerak dr ipoh lepas subuh...tp lewat jugak kluar..sampai tol parit buntar.. beratur pnjg ja..hmmm..xkan cuti sabtu ramai org kot..rupanya2 pakat nak ke pasar kemboja..sekali salah jalan..dah salah jalan..jem pulak tu..hehe.. nasib baik mood okey..

Org punya la ramai..nak mencari parking pun agak susah la..mcm biasa la..aku turunkan wife dgn family dia..pastu sorg2 aku cari parking..

Alhmdlh.cuaca okey..cuma baju, tudung jubah..byk sgt2..xtau nak tgk n beli yg mana..harga plak mcm2..ada murah ada mahal..tp bagi peniaga2 yg dtg borong kain kat situ mmg murah..

Dan pastikan beli kat org kemboja..kita blh cam cara dia ckp..org melayu kita ada ja jual jgak kat situ..tp mahal skit la..wife aku ckp diorg meniaga situ pun ambik kat org kemboja jugak. Ntah la 

Dapat la sambar baju raya kami berdua..hehe diorg kata serik dah nak dtg lagi..hahaha..mao taknya..dah la sesak..panas..padat.. hmm..

Dr pagi sampai tghri..hehe..lama kot jln2 shopping situ..kesian twins aku..terpaksa jebakkan diorg..tp diorg ttp cool wlupun xmandi pagi..hehe..

Sapa2 nak pi aku sarankan dtg awal..sebelum subuh..haha..pastu jgn bwk anak kecik..sebab nnti memudahkan kita..hehe..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...