04 June 2014

Perlu atau Tidak ????...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah..berakhirnya rejab..kini syaaban menjelang..menanti tibanya ramadhan ya karim.. dulu aku berdua bersama wife..tp tahun ni..tahun 2014..ada penambahan lagi 2 insan tersyg.. jadi..nak tak nak terpaksa memikirkan baju raya..hehe.. sbnrnya aku nak pikirkan awal sebab nnti bila ramadhan tak la kalut sgt..pastu trend skrg kat malaysia ni..2 ke 3 bulan awal mmg kena tempah awal dah baju raya ni..huhu..ayahku seorg tukang jahit..dah paham sgt dah..hehe..

jadi masa awal2 tahun dlu aku sibuk dgn anak2 umur yang baru beberapa bulan ni..ada gak aku pikir perlu ka anak2 aku..aku buatkan baju raya pada diorg..nasihat kawan aku..xperlu sebab diorg ni cepat membesar,..sebulan je pakai pastu xblh pakai dah..hmmmm.. aku pun pikir jugak..hmm..tp memandangkan nak jugak ada kenangan raya dgn anak2..aku pun buat perhitungan..hitung punya hitung umur anak aku masa raya nanti 6 bulan..hmm..xsesuai utk buat baju raya..terlalu kecik..cuma aku carikan baju2 yg agak sedondon je la nnti..hehe..

mgkin sebab aku dah terbiasa masa bujang2 dlu..beli yg sedia ada..sgt mudah...hehe..xpyh pening2....haritu ada jalan2 gi jakel..tgk kain..tak tgk sgt pun sebab teman mak mertua pegi...wife aku pun tak tgk sgt..layan anak2 ja..hehe..cuma ada la berkenan satu dua corak kain yg agak menarik... :-) tp bila dah bwk twins tu berjalan..mmg curi tumpuan org la..habis pekerja2 jakel tu dok sibuk kalut dukung fateh dgn fatehah..berselfie bagai..hehe..fatehah senyum..hepi..tp fateh mcm biasa la..kening the rock..muka ala2 org kehairanan...hehehe :-)






2 comments:

  1. hi fateh & fatehah. fatehah suka senyum... fateh garang lah. heheheh

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...