28 March 2014

Sekali lagi naik bas...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah.. hari ni hari jumaat..masa utk pulang ke kg halaman, kedah...seminggu tinggal isteri dan anak2.. rindu sgt2.. hehe.. alhamdulillah..tiket haritu aku beli awal..so dpt la bas express..xdak la mcm haritu aku naik bas tambahan..bergegar2.. maklumla..cuti sekolah..bukan main ramai lagi org.. pasal tiket ni..aku beli online, tiket mara liner, harga murah, jimat masa xpyh gi kaunter tiket, boleh pilih tempat duduk...hehe..mcm naik flight plak.. 
tiket online..boleh pilih seat tau..


Dan mara liner antara perkhdmatan yg setahu aku okey la..sebab td kat pudu.. masa tiket aku mmg kul 9 mlm..sharp kul 9 mmg jalan bas ni.. aku sbrnya dah jrg naik bas..
agak ramai org...

Td sampai pudu awal..kul 6..geng2 group wasap KBBA Parenting kata suh gi jln2 kat pasar seni..aku baru teringt yg pudu mmg dekat ngn pasar seni..apa lagi..singgah la kejap..konon nk singgah jalan2 habiskan masa ja..last2 tgk brg2 comel kat pasar seni tu..tringat anak2 kat rumah. So aku buatkan satu utk setiap sorg..hehe.siap ada gambar dan nama lagi..hehehe.. :-)
pasar seni KL...

button badges siap untuk sorang satu..hehe..so nanti leh letak kat beg masing2 okey...

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...