27 March 2014

Dah pandai yerrr...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah... anak2 kembar aku ni dah pandai...hehe..skrg klu lapa je dah pandai isap jari...hehe.. tp klu dah lapa sgt mmg menangis kuat2 la...stkt ni dua2 juara...hehe..smua kuat2 ja suara bila menangis...

Start batuk haritu..wife bwk gi klinik pakar kanak2 then doktor bg ubat dgn dos yg rendah..setakat ni fatehah okey bila mkn ubat..hehe..tapiiiii...fateh klu mkn ubat menangis2, buat batuk la, buat2 muntah la..hehe..abu balik nnti siap...!!! Hehe..

Masa balik kenduri aqiqah hari khamis minggu lepas..fatehah dah start xnak minum susu dlm botol..pening abi ummi dia tau.. asal bg ja tolak dgn lidah la, buat2 muntah la..hehe..aqai..comel anak2 abi ni.. fateh ok minum dlm botol..jadi fatehah 24 jam susu badan n menempek kat ummi dia je la..mcm mana la ummi nak start keja nnti..

Plan aku tukaq botol dan puting...harap2 mau la..kalau x haru jugak..

Semoga cepat sembuh fateh dan fatehah..abi sentiasa doakan anak2 abi..esok malam kita jumpa..abi balik :-)

4 comments:

  1. Assalamualaikum.. mujur Fateh boleh menyusu botol. kalau tak susah gak uminya. hehee semoga cepat sembuh ya twins. hehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkslm sheila..tu la..fateh nasib baik mao..klu tak lagi haru biru..hehe..tq..harap2 mlm ni balik tgk anak2 dah lega batuk :-)

      Delete
  2. Replies
    1. hehe...mcm abi ummi dia lar.....:-p

      Delete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...