25 March 2014

Aqiqah dan Berendoi Fateh Uwais & Fatehah Humaira

Assalamualaikum...
Alhamdulillah..
Selesai sudah majlis Aqiqah dan berendoi kedua anak2 aku tu...mcm kenduri kawin penatnya...mcm biasa la...aku dgn family akan bergotong royong...ayah ramai kawan... dia plaj tukang masak...jadi menu hari tu dia dan kawan2 yg masak...alhamdulillah...
Menu kurma kambing tu mmg terbaik...tp aku mkn skit ja.biasa la...tuan rumah xberapa nak lalu..penat buat kerja, itu ini...lepas setle smua baru lapa...

Mak buat pulut kuning dgn kari ayam utk yg xmakan daging...ikan haruan kering pun ada...hehe...
Mula2 risau jgak pasal haritu mmg kenduri saja2... tp alhamdulillah... org ttp ramai...hehe syukur Alhamdulillah...kad aku buat kad..tp xbyk pun... sapa yg dpt kad tau la majlis aqiqah anak kembar...yg xdpt kad xtau...ramai jgak yg belum tau..
Kambing utk aqiqah 3 ekor..lain2 jenis...aku pun xpasti nama kambing tu...tp harga sekitar RM700 sekor...jauh jugak la pi ambik...dr sg lalang ke kuala ketil...stgh jam perjalanan...


Yg bestnya buaian utk berendoi tu kami adik beradik buat sendiri...hehe... apa lagi..fateh ngn fatehah bila letak dlm buai tu mcm layan ja..hehe..xblh jadi ni...nnti merap nak naik buai ja..
Alhmdlh..majlis sampai ke mlm..tu pun ada la saki baki yg xdpt mai siang... esoknya kemas2 peralatan...tu yg agak penat skit...hehe..nasib cuti sekolah... tp aku mlm tu dah balik kl...kerja...tinggal la my twins dgn wife kat sg petani seminggu...hehe..
Alhamdulillah... :-)

video

2 comments:

  1. Assalamualaikum pijut. alhamdullilah. selesai sudah majlisnya. jauh sangat, kalau tak nak juga hadir bersama ~~~

    ReplyDelete
  2. krik krik krik..
    meh kiss lelame kat kembor ni eh...
    cantiklah buaian tu..
    kretip sungguh.


    ***urkkkk kambing kambing sedapnyeeeeeee dah msk kari..

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...