31 March 2014

Kidal : Kiri dari lahir

Assalamualaikum
Td baca paper ternampak kotak kecik info dlm paper tu.. 11% tu termasuk aku la tu... cerita pasal kidal...aku pun xpasti. Yg seingat aku masa tadika dlu..cikgu ajar cara menulis..jadi ditangan masing2 ada pensil..tp aku ditegur oleh cikgu kat situ...sebab aku guna tgn kiri.xmacam org lain.. paksa2 plak tu..mana nak boleh..aku rasa xselesa bila guna pensil di tgn kanan..tp org kidal ni cerdik..hehe..time cikgu tu blah..aku cepat2 tukaq tgn kiri..tulis a b c d e.. tp time dia mai dekat aku ..cepat2 tukaq tgn kanan balik..ha..nampak x permainan disitu..hahaha..
Bila besar aku pun terpikir..awat la cikgu tu paksa2 aku..dia ingat menulis tu mesti tgn kanan kot..padahal org tulis guna kaki pun ada..hmmm...

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...