27 June 2013

Durian..Lagi dan lagi...hehehe

Alhamdulillah..ini kali yg kedua aku mkn durian byk2..yg pertama haritu peserta kursus dtg kursus yg kami anjurkan sambil bawak buah tgn..hehe..durian makan sampai kenyang..panas ja..pastu yg dari perlis bawak beras pulut siam, dari sabah bawak udang kering dgn ikan bilis yg halus mulus tu..hehe..rezki..

next..selang 2 hari boss aku plak bwk durian..byk giler..ada durian D24, D14, udang merah, durian ganja, mcm2 lagi la..aku xtau nama dia..tp sedap..hehe..sampai panas badan makan..hehehe..
dan haritu kol mak kat kampung..mak sruh balik cepat..makan buah..buah rambutan , manggis dam macam2 lagi..termasuk la durian..sebab tahun ni durian pokok kat rumah tok tu menjadi..hehe...

next..hari sabtu mungkin aku pergi rumah ust Zukri di kuala nerang..dia buat kenduri skit lepas balik dari umrah tempoh hari..katanya masa kat mekah haritu nak buat kenduri pulut durian..hehe..durian lagi..hehe..

apa2 pun Alhmdlh..Allah bagi rezki pd aku.. Syukur..

2 comments:

  1. Assalamualaikum. sedapnya durian. terliur sheila. dah lama rasanya tak makan durian. ihihii

    ReplyDelete
  2. wkslm...hehe...memg sedap..sheila suka jugak ey..ingatkan xsuka..hhehe..sya kecik2 dlu ja xsuka..besar ni dah suka :-) kecuali tempoyak...yekkk

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...