06 August 2014

Yey..dapat duit raya..

Assalamualaikum..
Bila diberi sampul duit raya..rasa zaman kanak2 tu memanggil2 utk kembali semula pd zaman tu.. pegi rumah ke rumah..bagi salam ramai2 secara serentak..klu pergi xramai..pakat2 xnak bg salam..ayat yg slalu guna.."ko ketuk aku bg salam".. sampai petang baju melayu xtukar2 lagi...tp smua tu tinggal kenangan..

Skrg ni bila dihulur sampul duit raya..."nah,duit raya kat anak2.."..hehe..kita pun ambil la..tp bukan diri sendiri punya..anak2 punya..sapa la nak bg kan..dah tua bangka susah nak dpt duit raya..tambah plak dah berkerja..

Alhamdulillah..rezki anak2..dpt duit raya ja 2 sampul..utk si kembar ni..xpa..ckup syawal ni aku nak bukak akaun bank utk depa..mudah..utk masa depan..
Duit raya yg aku tukar haritu pun xhabis lagi ni..sapa nak duit raya meh beraya dgn pakcik meh..hehe..

3 comments:

  1. Alhamdulillah...rezki anak2...elok lah tu, buka akaun untuk depa, bunda pun buat benda yang masa anak2 kecil dulu..

    ***nak duit raya..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum pijut. alhamdullilah. rezeki anak2 kannn. banyak tu.. bestnyaaa. tak sabar sheila nak buka bank untuk Adam juga ~~~

    ReplyDelete
  3. Salam kenal, selamat hari raya, saya blogwalking kat sini. Jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer ;)

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...