15 August 2014

Disebalik kota raya

Assalamualaikum..
Malam td bos ajak pi chow kit..tgk buah..nak hias gerai jamuan hari raya maktab..kat chow kit malam2 ada org jual buah..
Dan kebetulan plan bos ajak pi makan ikan singgang..katanya kat kl...mana nak cari..pelik jgak aku..jam dah pkul 10 lebih..kedai mana bukak lagi kat kl.. sbnrnya aku tertipu dek bangunan2 tinggi kota raya..rupanya di celah2 dan di antara banguna  tersebut ada kedai makan..byk kedai plak tu.meriah..ramai org..xpernah aku tau pun...hehe..
Maka order la kami berempat..ikan kembong singgang..pastu sup lidah..lidah goreng..petai bakar..bawal goreng..sedap oooo..aku sorg mkn dah 2 pinggan setgh..sebenarnya mmg aku lapaq sgt2 time tu..lidah yg xpernah aku mkn pun aku rembat semcm ja..tp sedap jugak..hehe..
Tq boss sebab blnja..smoga dimurahkan rezeki.. :-)
pinggan yang aku pegg tu 'lidah goreng' tau..haha..first time rasa.. :-)

1 comment:

  1. Assalamualaikum pijut. samalah dengan sheila. kalau sekali sekala dapat ronda kl tu baru tahu ada banyak restoran sedap2. hehehe cuma kena pandai pilih la ~~~

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...