02 July 2014

Ziarah Org Sakit Bulan Ramadhan

Assalamualaikum..
Hari ni lepas mengaji pagi..ikut bos dgn beberapa org yg lain ziarah Supt Mohd Rani - (Ketua Bahagian Pengurusan) di HUKM..terasa sayu ja..teringat aku jugak penah duduk dlm wad hampir sebulan..kes yg sama..tulang belakang.. cuma tuan rani dia mngalami pecah disc(pelapik diantara tulang belakang)...

Apa yg aku praktiskan..cuba maniskan muka bila ziarah org sakit..aku masih mencuba sebab tiap kali ke hsptl..aku mesti xhepi..xtau kenapa perasaan tu tiba2 dtg..

Beri kata2 semangat..wlupun td hampir aku bercerita tntg kesakitan aku yg pernah dialami 2 tahun lepas.. dan mendoakan org yg sakit semoga cepat sembuh..

Aku ziarah kejap je sebab mgkin dia nak rehat.. lgpun xnak ckp byk2..org tgh tahan sakit..kang salah ckp bertambah sakit org tu..sakit hati..hahaha..

Apa2 pun..bersyukur pada Allah yg masih memberi nikmat sihat..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...