26 July 2014

Detik gelabah bewak

Assalamualaikum..
Harini bertolak 10pagi dr kl..kul 10mlm baru sampai sg petani.selepas beberapa kali berhenti termasuk berbuka puasa.

Bila sampai sp ja..sibuk mengemas barang2..kluarkan barang dr kereta..tgk baju raya...sebab nak sruh ayah aku 'oter' skit.. tp yg menghairankan aku..yg buat aku gelabah..cek satu persatu..bungkusan baju raya fatehah xdak..puas aku cari..3 kali aku geledah kereta...xdak jugak..wife tenangkan aku..sruh ingat baik2 letak kat mana..

Hehe..mmg la gelabah..baju dah beli apa smua tiba2 hilang..dah la nak mencari kat kedai susah dpt baju..kaler yg dicari pun susah..

Sampai frust la katakan..wife ckp kluar pi beli lain je la..tp tiba2 mcm dpt ilham..teringat balik..aku letak  bgkusan dlm bhgian kecik dkt beg besar aku..bukak2 alhmdlh..ada..mood hepi balik..terus pakaikan kat anak..pastu sruh ayah oter..hehe..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...