11 July 2014

#12 Ramadhan :: Iftar Buffet / Masjid Paroi

Assalamualaikum..
Hari ni berbuka di kedai makan..secara buffet..dengan kawan2..bunyi mcm jauh..kedai makan RESTORAN WADI AR RAUDHAH, SEREMBAN..negeri sembilan tu..hehe.. dgr mcm jauh ja..dr selangor ke cheras.. tp sbnrnya dekat ja..tp jauh jgak la sebab dr cheras..

Skrg zaman dah canggih.. cari lokasi kedai guna gps ja..kawan cuma hantar koordinat kedai makan..pastu search kat gps.mmg mudah..tp guna gps ni..kadang2 sesat jugak..hehe

Aku balik kerja kul 5 terus ke seremban..kawan2 yg lain dah ada kat sana..jarak lebih kurang 70-80 km.. aku rasa mkn buffet ni blh la utk sebulan puasa tu sekali ja..terasa membazir dan tak terkawal nafsu..

Bygkan tgh lapar ni..masuk kedai tu tgk mcm2 ada..mmg mcm2 nak ambik la..hehe..penuh satu meja kitorg ambik.. tak terkawal nafsu..oh tidak...

Pastu bila makan ada mknan yg skit xhabis..rasa menyesal..membazir..nak mkn xblh dah..knyg sgt2..nasib baik la surau dekat kat situ...

1 comment:

  1. Assalamualaikum pijut. terliur sheila tengok haihhh ~~~

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...