14 January 2014

Rezeki Kurniaan Allah (^___^)

Assalamualaikum.. Lama dah aku xberblog ni.. Xdan nak update..aku tahu ada yg sentiasa kunjung blog tp dgn harapan ada entry baru.. Tp last2 kecewa x di update.. Maaf ye..

ALHAMDULILLAH.. ALLAHUAKBAR.. Isteri aku selamat melahirkan zuriat pertama kami.. Kembar Sepasang,Seorang putera dan seorang puteri.. Syukur Alhamdulillah..

Nnti aku buat entry saat kelahiran.. Hehe.. Nnti anak2 dah besar pun diorg blh baca jugak.. Klu blog ni masih wujud.. :-)

Anak2 kami dilahirkan di Hospital Raja Pemaisuri Bainon, Ipoh... Dengan berat 2.5kg (kakak) dan 2.7kg (adik) pada 3hb 1 2014 sekitar jam 6.35ptg.. :-)

Skrg anak2 aku masih di wad dgn isteri kerana anak aku ada kuning skit.. Harap2 cepat la sembuh.. Semoga menjadi anak yg soleh dan jugak solehah.. Utk lebih gambar anak hashtag di instagram #abufatehtwins..

2 comments:

  1. alhamdulillah, tahniah.. lamanyer tak jenguk kat sini..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum pijut. comelnya kembar dah keluar! nanti mai bawak jalan kl tau, nak tengok baby twins :)

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...