23 January 2014

Masih terasa..

Assalamualaikum..
Alhamdulillah.. ALLAH beri kesihatan yg baik kpd aku.. Mgkin esok, mgkin lusa Allah uji lagi dgn kesakitan..

Selama 2 minggu aku bercuti sebab dikurniakan sepasang zuriat putri dan putra tersyg.. Seminggu cuti sebab wife bersalin sminggu lagi cuti peribadi aku.. Org ingt cuti sgt la 2 minggu.. Padahal penat oo.. Tp Alhamdulillah.. Aku sihat utk menguruskan anak2 aku.. Cuma letih skit la..

Dan sekarang dah masuk kerja pun still lagi terasa letih.. Rasa nak tido ja.. Tp sbg umat Islam.. Tiada istilah rehat.. Melainkan mati.. Kerja,ibadah ,mkn minum belajar harus diteruskan.. :-)

Hidup mulia,
Atau mati syahid....

2 comments:

  1. Assalamualaikum pijut. alhamdullilah. jaga kesihatan baik2 ye. twins perlukan perhatian yang lebih. hehe bestnya baby dah keluar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkslm...tq sheila.. Mmg perhatian lebih pun.. Hehe.. Nnti ada mai la ziarah..

      Delete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...