14 January 2014

Didikan abg membawa contoh

Assalamualaikum..
Hari ni cuti sempena kelahiran junjungan besar kita.. NABI MUHAMMAD SAW.. Jd klu sebelum ni kita kurang berselawat keatas nabi.. Lepas dr ni kita perbanyakkanlah selawat.. Moga2 akhirat kelak kita mendapat syafaat nabi..

Td awal2 pagi aku gi cc.. Print GL aku.. Isteri dgn anak2 dah blh kluar wad.. Pastu aku tertarik dgn gelagat 2 beradik ni.. Si abg dok ralit main game online.. Si adik dok layan youtube (power rangers).. Sakan budak2 zaman la.. Hehe..

Tu la.. Kdg2 adik ni xtau apa.. Tp abg ni yg memberi contoh terbaik buat adik.. Klu rasa benda tu xelok jgn buat depan adik.. Tp klu dah xelok xpyh buat la.. Hehe.. Serius aku katakan.. Main game ni bwk kpd ketagihan.. Aku jugak pernah muda.. Zaman aku main game kat video game tape punya.. Sejam seringgit.. Hahaha.. Simpan duit belanja sekolah.. Sanggup rehat x makan.. Hehe..

2 comments:

  1. Assalamualaikum. haiii budak2 ni. cc juga dia nak pergi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana tahan.. Game dia best2.. Hehehe.. Ramai giler budak sekolah yg lepak kt cc..

      Delete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...