02 January 2013

Tahun 2013 :: yang lebih mencabar

Assalamualaikum..
Fuhh.. Lama dah xupdate.. Maklumla.. Hujung thun lepas aku habiskan cuti aku.. Start dari cuti krismas sampai cuti tahun baru.. Kini.. Tahun baru 2013, byk peristiwa manis, pahit, sakit senang, duka, lara aku hadapi dgn pebuh tabah.. Dan aku bersyukur aku masih diberi nikmat oleh Allah.. Kesihatan aku semakin hari semakin baik.. Xlama lagi aku akan habiskan zaman bujang aku.. Lagi 2bulan lebih je lagi.. Hehehe.. Alhmdlh.. Byk benda aku dah setlekan.. Tinggal sebahgian je lagi.. Sebab kenduri rumah aku lambat skit.. Yg cepatnya kenduri sblh prempuan..

Baju dua2 belah dah setle (kaler belah lelaki palin menawan).. Heheehe..

Penghujung tahun 2012 aku habiskan masa di kedah, penang dan perak.. Hehee. Alhmdlh.. Hepi.. Wlpun penat.. Penumpang smua asyik dibuai mimpi.. Tinggal la driver ni sorg2.. Huhu.. Next time mgkin ada driver pengganti.. :-)


seronok la tu dpt fitting baju..ngam2 plak tu..kasut tinggi..tp ttp xdpt tandingi ketinggian ku ini..hehe


salah satu Masjid Di Penang


Pandangan Pulau Pinang dri feri


rojak penang


Laksa Penang, layan je kat pantai Q Beach

Mee Udang Kuala Sepetang..terbaik...

Bila sbut pasal tahun baru mcm2 kontroversi ada.. Ada yg sambut ala2 barat.. Ada yg sambut secara sopan dan lebih ilmiah.. Ada yg xsambut tp ambik kesempatan cuti tahun baru atau sempena tahun baru.. Mcm2 la..

Dan yg menarik bagi aku adalaaaaaahhhh.. Budak2 darjah satu yg baru daftar masuk sekolah.. Mcm2 kelaku diorang.. Bg aku mmg kelakar.. Rasa aku klu yg menangis tu mgkin mak dia xbwk dia bercampur dgn org ramai atau majlis keramaian.. Atau satu sebab lagi mak ayah depa xpernah berjauhan dgn depa.. Ank manja la katakan.. Kena plak anak bongsu.. Mmg mak kena tunggu sampai habis kelas la..

Aku dlu pun camtu gak dlu.. Hahaha.. Tp xdak la sampai menangis tak hinggat.. Cuma teresak2 ja.. Hahaha.. Sbnrnya rasa macm mak nak tingglkan aku terus kat sek.. Xnak ambik dah.. Tu yg sedih tu.. Hehee.. Tp dlu sek aku jauh dr rumah.. Jadi mak mgkin teman hari pertama ja kot.. Hari2 yg lain aku kena naik trak NAVY g sekolah.. Best oo.. Naik trak punya pasal.. Pegi sekolah slalu la.. Hehee.. Cuma masa tadika ja mak kena ada di sisi aku.. Hehe.. Siap kena belikan aiskrim paddle pop yg pelangi tu hari2.. Hhehe..

Terima kasih guru yg mendidik dan mengajar aku.. Semoga tahun baru ni aku istiqamah dalam ibadah aku :-)

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...