06 January 2013

Selamat menduduki Final Exam (^_____^)


Sekarang ni bakal Isteri ku sedang sibuk ulangkaji pelajaran..maklum la...skrg ni final exam..peperiksaan terakhir dia di UITM..semoga dia mendapat keputusan yg cemerlang..InsyaAllah.. tak banyak katanya,..3 paper jer..cuma 2 paper terakhir dalam hari yg sama, pagi & ptg..asyik2 mengadu kat aku dok risau..kata aku..xpa..usaha ja..Allah akan beri hasil dr apa yg kita usahakan..sebab Allah Maha Adil..yakin lah..Allah tidak menzalimi hambanya..sesiapa yg malas, tak berjaya la..tp yg usaha akan dpt hasil apa yg telah dia usahakan.. dan bagi kawan2 aku di IPT yg lain..aku ucapakn selamat menduduki peperiksaan..buatlah yg terbaik :-)



2 comments:

  1. Assalamualaikum.
    off topic, berkenaan hotel kat Krabi tu. saya purchase ngan air asia. masa tu ada promo.

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...