23 September 2018

Eye' Steak Pantai Dalam :: makan malam

Assalamualaikum...
Sekarang dh musim hujan..malam ja hujan..malam ja hujan.. so semalam bercadang nak makan kat luar..malas nak masak..barang basah pun xtopup lagi..aku bg wife buat pilihan..nak mcm style mcm mana..mamak ka..western ka..kfc ka..pizza ka.. thai ka.. dh rumah pun masih blom ada jawapan..aku singgh isi minyak dlu..dh selesai..nak jalan ja terus dpt jawapan dr wife..eye's steak pantai dalam..rasa mcm familiar ja..rupanya aku dh save dlm waze aku..set favorite lagi.. dlm favorite waze aku bersepah kedai2 makan yg viral..yg sedap2..yg harganya berbaloi utk family..

Apa lagi..berwestern la kami malam tu.. tempat tu agak crowded skit..sebab ada pasar malam hari sabtu.. alhamdulilah sekali pusing ja terus dapat parking..rezeki..

Bila dh bawak anak ni macam biasala..tak berapa nak tenang skit..tambah2 bila air sampai awal..hahaha.. menu pun menarik disitu dengan harga yg berpatutan.. ramai org..masa pergi tu ngam2 ada satu tempat kosong.. masa nak balik tu pun dh ada org berdiri tunggu meja kosong.. korang boleh la dtg klu nak try..

yang ni appetizer dlu..haha..cheezy wedges dgn fries..laju la makannya sebab lapar..haha
mcm biasa..kena jaga budak kecik ni dlu...air liur meleleh2 dah..sabaq sat..lagi sebulan ja lagi dah boleh makan..
aku tak tau apa yg wife order.. ada mix mcm2..termasuk la spagheti..
aku punya siap bersalad lain..yg ni la bila kalut2 dengan anak2..sambil order..huhu.. aku tak berapa minat spagheti.. kesian spagheti tak habis malam tu..
sebelum balik jalan2 KL dulu..wife nak tgk suasana jalan bukit bintang mcm mana..haha..mmg heaven la..penuh dgn warga asing..kelab malam..kami just ronda2 ja.. tup2 tersangkut dalam jem..itu biasa..nasib la ada waze bagi shorcut..


No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...