15 May 2014

Apa ada pada hari guru?

Assalamualaikum...
16 Mei :: Hari Guru
klu hari pekerja..pekerja cuti..
klu hari raya pun cuti..
hari keputeraan pun cuti..
hari perkahwinan pun cuti
cuma hari guru ja xcuti..hehe..
nak buat persiapan sambutan hari guru la..nak buat persembahan la..hehe
.apa2 pun tugas anda sgtlah mulia..mendidik insan yg dahagakan ilmu..
dan aku pernah merasai pengalaman menjadi guru sementara..hehe..dpt la rasa murid2 bg hadiah..hehe..tp xbyk la sebab guru sementara..klu guru yg murid2 senang..suka..mmg byk hadiah..
dan kepada isteri aku..juga golongan pendidik..didiklah anak bangsamu menjadi insan berguna..
guru yg awal ketika aku dilahirkan adalah ibu dan ayak ku..yg mengajar aku erti kehidupan..tatkala saat ini..aku masih lagi memerlukan mereka.. :-)

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...