07 December 2013

Masih lagi terasa... (^____^)

Assalamualaikum..
Alhmdlh.. Perkahwinan ku di antara isteri ku dah masuk 8bulan lebih.. Alhmdlh.. Hari2 terasa pengantin baru.. Hehe.. Semlm masa kemas2 hardisk.. Susun2 fail yg semak dlm tu.. Cuci virus..  Sekali terpandang cinta hati aku.. Gmbar wedding kitorg.. Hehe.. Habis masa dok tgk gmbar2 tu.. ALHMDLH..
Semoga hari2 yg ku lalui adalah hari2 yg bahagia aku dan dia.. Wlpun susah.. Ada mslh.. Mgkin kami ttp bahagia sebab sama2 pikir n selesaikan masalah.. Hehehe..
Alhmdlh.. Ramai dah kawan2 aku yg mendirikan rumah tangga.. Aku pun tumpang bahagia.. Nnti kita reunion ok.. Bwk anak bini.. Bg kawan2 aku yg blom kahwin.. Xpa.. Slow2.. InsyaAllah xlama lagi la tu.. 
Skrg ni kawan karib aku.. Sorg ja xkawin lagi.. Hehe.. Tp coming soon.. :-) 

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...