13 February 2018

Notebook (photobookworldwide) & Kalendar (pixajoy) custom made ONLINE 2018

Assalamualaikum..
Alhamdulillah..baru ada kesempatan nak online dan update.. ok haritu aku ada bagi tutorial buat kalendar dan photobook kan..so hari ni aku nak kongsi mcm mana la rupanya bila custom made sendiri kalendar dengan gambar2 family kita..menarik weii..rasa semangat ja nak tgk kalendar..dan aku akan kongsi perbezaan dengan kalendar biasa..

Custom made ni aku custom ikut gaya design aku sendiri..korang klu nak pun blh buat sendiri..atau ikut template yg disediakan..aku dh buat tutoriqal siap..follow ja.. jom aku kongsi gambar2..untuk photobook aku kongsi dalam entry yg lain..okey..

Ni paparan muka depan kalendar..
letak gambar satu family..hehe...

ni la notebook dengan kalendar..size tak kecik..tak besar...

saiz notebook.. harga RM1..postage RM8..design sendiri..muka depan & blkg (luar & dalam) bermakna 4 muka korang boleh letak gambar atau apa2.. 

tu paparan muka blkg bahagian dalam.. siap ada jadual pembayaran gaji lagi..aku letak..hehe

notebook saiz gini sedap nak bawak kemana..tak besar sgt..tak kecik sgt..


setiap bulan kalendar korang boleh letak apa2 saja gambar..

bulan oktober letak gambar bercuti..sebab bulan 10 besday aku...

ni paparan beza antara kalendar biasa dan kalendar aku..haha..aku guna konsep kalendar kuda..so nombor dia besar dan jelas.. cuti pun jelas.. klu kalendar biasa mmg dia akan note kecik je kat kotak tu..dia akan lebihkan kotak sebab kot2 korang nak tulis nota apa kat situ.. sebenarnya tu kalendar JAKIM..hehe. design mmg cantik..siap hadis, waktu solat bagai..cuma design kotak utk haribulan tu mcm kecik..hehe..

ni kertas dalam notebook..ada pilihan plain atau pun line mcm ni.. klu notebook dari pixajoy..tak silap free planner dalam tu..

so gitulah lebih kurang notebook dan juga kalendar custom made aku..huhu..tak dak la desgin power2.. cikai2 ja..tapi boleh la..sedap mata memandang...hehe

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...