21 July 2015

Bila twins rindukan rumah sendiri

Assalamualaikum..
Aku bercuti bermula pada 10 julai..sebab aku dpt cuti sebelum raya.. dan masuk ke pejabat kembali pada 20 julai..lebih kurang 10 hari jugak la aku bercuti di kampung.. twins bila di kampung mcm2 perangai..nampak ketidakselesaan disitu..huhu..menangis mlm, nak sentiasa di dukung dan macam2 lagi..pendek kata nak buat kerja pun xblh..

tapi bila kembali balik rumah sendiri..bukan main hepi lagi..semalam masa aku pi kerja..umi dia ke toilet sekejap..bila keluar toilet je tgk2 depa dah buat projek 'tepung koma'..hahaha...pastu masing2 dok gelak tgk muka hang aku..

Pakat dok gelaqk tgk muka masing2...hahahaha

 dah kena marah ngn umi la tu...

 habis..nasib baik bedak botol kecik..klu botol besar jenuh la
tu dia..dua2 sampai terbaring main bedak..

Selalunya bila timbul masalah mcm ni..kitorg akan siasat siapa punya angkara..hehe..dan inilah hasilnya..
suspek utama (selalu dah jadi suspek utama)
suspek kedua (selalunya ikut apa yg dibuat suspek utama)



1 comment:

  1. ahahaa....aduhai lucunya ada saspek2 jgk ye...hehee,anak2 penlipur lara kita ye. amat2 comel cucu2 nenek ni

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...