03 January 2015

My twins ~ 12 Bulan ~ Fateh & fatehah (^_____^)

Assalamualaikum..
Alhamdulillah..anak2 aku dah masuk setahun..syukur sgt..mereka membesar dgn sihat..salah satu bentuk rezeki Allah..iaitu nikmat sihat..

Pada mulanya nak buat majlis doa selamat kat rumah..tp xjadi la..kelam2 kabut ni..

Cuma perancangan aku dan isteri utk raikan anak2 di mana2 tempat yh special..dan belikan hadiah..tp jugak xjadi.. perancangan dan aturan Allah tu yg terbaik.. aku perlukan privacy..anak2 dan isteri.. sebab aku nak beri perhatian pada anak2.. percayalah..klu kita nak beri perhatian pada seseorg..tiba2.. ramai pulak.. so dah beralih perhatian..hmm..mgkin next time..

Aku bg contoh..kita nak blnja kawan baik kita makan..tempat special..nak sembang2..gosip2 dan sebagainya..lepas tu tiba2 dia blh kawan 3 4 org kawan dia..klu kawan dia jenis senyap xpa lagi..ni jenis .kepoh.. kan perhatian pada kawan kita dah terjejas..

Apa2 pun..kita perlu hormat privacy org.. mcm duduk serumah dgn kawan2..tiba2 ada org kol..family atau sapa2 yg tiba2 menjadi hngat perbualan tu..kita dgr pun xsedap..maka beredar la kita dr situ..bg dia privacy..mgkin dia dh emosi..so xkisah dah kat mana nak berckp.. pergi la dlm bilik ka..kita keluar skjp ka..

Apa2 pun tahun ni tahun yg penuh perancangan dan keazaman..
Semoga anak2 aku menjadi anak yg soleh dan juga solehah..

2 comments:

  1. assalamualaikum. alhamdullilah. besar dah twins. belum ada kesempatan nak jumpa. sampaikan salam dekat akak dan anak2 ye. hehheheee

    ReplyDelete
  2. dah setahun. alhamdulillah. cepat masa berlalu.

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...