24 January 2015

Khitan @ sunat :: fatehah humaira

Assalamualaikum..
Syukur Alhamdulillah..Allah kurniakan kesihatan yg baik kpd kami sekeluarga wlpun minggu lepas aku dgn wife demam..batuk kahak lagi..tp fateh ja yg jangkit demam..tu pun sehari ja..fatehah steady..maybe antibodi dia lebih kuat dr fateh.. fateh demam pun demam biasa ja..batuk kahak alhmdlh xberjgkit..

Minggu lepas aku gi klinik Pakar An-Nur Bandar Baru Bangi..sebelah dgn Hospital Az-Zahra..berdepan dgn masjid Hasanah Bandar Baru Bangi @masjid hijau..

Alhmdlh kitorg pegi hari Sabtu.. doktor Siti Nor Baeyah bertugas..pergi pun walk in ja..xdak appoinmt..first come first serve..kos sunatkan baby prmpuan kat Pakar AnNur semuanya RM115..xlama pun sunat baby prmpuan ni..dlm 1 minit ja..fatehah pun menangis sat ja.. angkt dukung senyap la.. pastu bali pakai pampers mcm biasa..

sbnrnya ada sebab aku pergi sunatkan anak pd doktor pakar... tmbah2 perempuan..sebab xnak dipotong terlalu byk.. dan xnak trlalu skit..sbnrnya smua tu ada effect bila anak perempuan tu besar..sebab tu ada ngo yg perthnkan sunat prmpuan ni..katanya zalim pd perempuan.. tp bg aku klu ptg terlalu byk mmg zalim jgak la..
Tp klu xptg langsung lg bahaya..

Skrg ni nak mintak pendpt doktor utk sunatkan fateh plak..sebab sepatutnya aku nak sunatkan dia masa awal kelahiran dlu.. tp xpe la..maybe next time..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...