27 October 2014

Burger Hitam ?? #loveats

Assalamualaikum..
trend aku sekarang..bila sampai satu2 kawasan..aku gunakan teknik mengoogle kawasan tempat makan yg best dan menarik..yg menjadi favorite dan menjadi tumpuan jjcm..hehe.. semalam masa otw dr ipoh balik kl..jalan mmg jem giler...maklum la...org cuti deepavali..terlupa plak aku...klu tahu balik awal pagi je.. bila dah jem..lebih baik aku ikut jalan bawah..rugi la bayar tol tp jln jem..bila lalu jln bwh xjem pun..cuma jem dekat pekan2 kecik ja.. bila sampai tanjung malim ada jln bwh tu bersebelahan dgn highway..so blh nampak keadaan hgway ketika tu..nampaknya jln masih lagi byk kereta...so aku pun cadang nak makan siap2 sebelum menghala balik kl..lokasi skrg tanjung malim..dekat ngn upsi.. bila google ja maka kelaur la.. 2 tempat ni..hehe

1. Saudagaq Sup Junior
- segala mcm sup dia sini katanya mmg sedap..hehe.. maka aku pun try la nasik ayam dia.. murah ja..dlm RM4.50..tp rasa dia ada kick la jugak..hampir sama dengan tat nasi ayam..korang blh cuba..hehe..sup lain aku blom try..tp sup yg ada pd nasik ayam tu pun sedap..bukan sup kosong..  rasa sup sebenar,,

kemudian..dah makan..sesi tapau plak..kedai beger ada je kat sebelah...

2. Burger Loveats
- kedai ni sebelah kedai Sup td.. yg pertama beger dia smua roti warna hitam..aku mula2 risau gak roti hitam ni..tkut xsedap..sekali rasa kau..mmg lembut.. dan beger ni ada ala carte dan jugak set..harga standard mcm beger bakar..daging dia besar mcm daging beger bakar.. nama beger ni mcm2..unik dan special..siap ada nama sos lagi..servis mmg terbaik..baru ja masuk terus layan..siap tnya first time dtg ka..sebab cara order dia kena isi form..haha..nampak sistematik skit kan.. xremeh..cuma tick2 kan yg mana nak je.. serius sedap..xmuak.. beger yg aku order tu beger lamb..siap ada nenas kat dlm tu..tp nenas tu penyedap rasa..klu xbukak, tak tulis, xtau kata tu nenas..hehe

beger tu sebenarnya beli masa pukul 9 lebih..blh makan pun pkul 12 lebih..huhu..jln jem sebab kemalangan.. beger tu aku makan dah xpanas2..wlpn tak panas2 still sedap..klu makan panas2 kompom terangkat la.. nnti nak repeat skali lagi..hehe..



No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...