29 April 2014

tak kenal atau tak cam.... (^___^)

Assalamualaikum...
pagi td..masa rehat makan pagi kat pej..dok online bukak we chat...last2 nampak adik ipar post baby comel pakai tudung...comel..ngn pipi tembam dia...aku xsyak apa2 la.. tp dekat we chat moment adik ipar tu ada mention nama anak aku..fatehah..aku tenung..eh2..betul ka anak perempuan aku ni..sebab aku xpernah pakaikan dia tudung lagi..tu yg xpasti muka dia mcm mana bila bertudung.. hmmmm.. masa baru lahir lain skit muka sebab ada rambut dengan berat 2.7...tp skrg rambut lepas cukur xberapa nak tumbuh lagi dgn berat 6kilo lebih..jadi..aku mmg sbnrnya xcam gmbar anak aku bila adik ipar aku pakaikan dia tudung....

mmg diorg ni.jd eksperimen plak ye..yg peliknya fatehah xnangis plak tu..okey ja..haha..ni mesti umpan susu ni..haha.. dan lepas tu..aku ambik gmbar tu..send kat wechat wife aku..saja2 post gmbar baby pakai tudung..dia pun balas.."comelnya...anak sapa tu??"...hahaha..mmg aku ketawa la..anak sendiri pun tak cam..haha..aku xpe la.. 2 minggu sekali balik..dia yg tiap2 hari dok dgn anak pun tak cam...hahaha..mmg lawak betul hari ni.. :-)

4 comments:

  1. Assalamualaikum pijut, lain benor muka fatehah.. hihiii alahaiii comel sangat pakai tudung.. hihi singgah menabung digi sini~~~

    ReplyDelete
  2. Waalikumussalam..tu la..lain sgt..hampir2 xcam mula2..hehehe :-)..selamat menanti detik2 penuh debaran..:-)

    ReplyDelete
  3. Dah comel sangat...mbam bam sangat ...bertudung plak ...sampai mak ayah pun dah tak kenal anak sendiri...
    Memang comey n mbambam sangattt...

    ReplyDelete
  4. wah boleh gitu pulak...tapi memang betul anak kecil ni bila pakaikan tudung lagi comel...mak ayah pun tak kenal...hehehe

    ReplyDelete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...