29 April 2014

Kecoh Cuti Raya

Assalamualaikum...
Alhmdlh..tahun ni tahun yg agak berlainan..hehe...tahun lepas pun lain jugak..tahun lepas raya pertama kami sebagai suami isteri...raya pertama di kg aku di kedah..tahun ni raya pertama kami dgn anak2..raya pertama di kg batu kurau insyaAllah....
Tahun lepas sedih beb..cuti habis langsung...pasal cuti kawin + cuti bulan madu + cuti umrah...habis.total lost..hahaha..menggagau bila raya..tp alhmdlh..tahun ni cuti terkawal..
Di pejabat dah mula sibuk plan cuti..sapa ambik cuti sebelum...sapa ambik cuti selepas.. sbnrnya aku xperlu risau..thun ni aku blh pilih nak cuti sebelum atau nak selepas..pasal tahun lepas aku xcuti..hahaha..sedih ooo....
Apa2 pun jgn gaduh2 ey..yg penting ada org stndby kat pej... (pasal dlu penah ada kes kematian..xdak org kat pej)..huhu...
Ni aku dh plan baik punya utk adil..tahun ni turn kampung sebelah wife :-)

2 comments:

  1. Assalamualaikum pijut, bestnya. tahun ni raya dengan kembar tu. haaa seronoknya. sheila pun happy, tahun ni raya ketiga kami suami isteri. in shaa Allah, meriah sebab ada baby sekali.... doakan sheila ya.. tgu time nak bersalin je ni ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sheila...hehe..best la tahun ni bertiga..semoga smuanya dipermudahkan Allah...kuatkan semangat. :-) nak jd ibu kena kuat..hehe

      Delete

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...