29 October 2013

Baju baru :: Purple

Asaalamualaikum..
Semalam hari isnin aku gi kerja dengan penuh semngat dan ceria.. Dengan baju baru.. Hehe.. Hadiah dari wife yg tercinta..terima kasih Noor Atikah Ariffin..
Baju jenama ni aku pernah beli dah dlu.. D'URBAN.. Tp dlu baju saiz M dia besar2.. Jadi aku yg jenis xberapa nak besar ni xsedap la pakai.. Tp bila wife bg hadiah pastu sruh try pkai.. Alhmdlh.. Rasa sedap2 ja.. Sebab baju ni Smart Fit.. Skrg baju smua ada keluaran fit2 ni.. Smart fit la, slim fit la.. Smua ada... Hehe
Dan yg bestnya warna dia.. PURPLE.. Aku blum ada warna purple setakat ni.. Padahal dah pernah ada tp hilang.. Huhu.. G2000 tu.. Baju mahal yg pernah aku beli.. Huhu.. Sapa la yg terbekenan..
Apa2 pun trima kasih my wife.. Atikah @ umi ..








No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...