15 March 2015

kenduri oh kenduri...

Assalamualaikum...
yess...kenduri lagi.. makan + jalan2..hehe... wife ckp kenduri kawan dia...di gombak/batu caves.. rasanya seminggu awal kot dia bgtau..aku ok je...sehari sebelum aku dah cek location..alhmdlh..kawasan yg agak familiar bg aku sebab aku pernah pi kawasan tu 3 ke 4 kali la..

kononnya nk kluar awal la..sebab kata wife 12.30 pengatin dh sampai..so plan la nak kluar pukul 12..sebab setgh jam ja blh sampai sana..tp mcm biasa la..plan xpernah jd..mesti lajak punya..so keluarla kami dalam 12.30..bila kluar ja dr rumah..jemmmmmmmm...paham2 la..cheras ni kluar2 ja terus hgway..huhu..

maka aku dgn terornya cari jln pintas konon blh skip jem..sekali jem jugak...huhu.. sampai masuk mrr2 pun jem jugak...aishhh..pelik ni..selalu klu dah masuk mrr2 dah ok skit jem dia..tp still mcm hari bekerja... kemudian agak2 aku mgkin sampai ampang ja jem ni..pastu konpom ok..tgk2 still jem..ha sudah...pikir punya pikir...baru teringat..semalam adalah hari bermulanya cuti sekolah..haha...konpom jem...cuti sekolah..haha.. so sampai la tempat kenduri dalam 2.30... dua jam kot..sepatutnya blh sampai dlm stgh jam ja..huhu....

bila sampai maka bermula lah episod wife dgn kawan2 dia..maklumla..lama xjumpa..aku mcm biasa la..cara aku..haha..nasib baik la ada anak2... anak2 still xmao kat org lagi..sapa2 pun masih xblh nak dukung..klu dukung terus menangis..hmmm.... makan pun xblh pulun sgt...



No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...