27 July 2018

Alkisah tudung AidiJuma :: LELONG

Assalamualaikum...
Sapa tak kenal tudung Aidijuma..haha..sebenarnya jiran dalam blok aku ni dia post pasal tudung ni..dia nak lelong murah-murah ja..RM5 selai..katanya nak clearkan almari..ok lah tu..aku ingat 5 ke 10 helai..sekali banyak giler da..haha..tapi first batch dia post aku xsempat beli..berebut orang beli..ramai yang borong..habis..dan batch kedua dia post..kali ni mmg xlepaskan peluang la..terus sruh wife pergi rumah..first come first serve.. sebenarnya aku lebih nak belikan pada anak perempuan aku..fatehah la..tapi org rumah sibuk nak jugak..haha.. alhamdulillah..sempat la ambik 4 helai..buat kakak pakai jenjalan.. tudung ni corak dia mcm funky-funky skit..memg ceria gitu..sesuai orang yang muka muda remaja..klu org yg dah berumur mcm tak sesuai..hahaha.. dan katanya lagi hasil duit jualan tudung tu dia akan salur terus pada rumah anak yatim.. Alhamdulillah..semoga mendapat keberkatan..
tu dia..bergaya sakan aih..abi dia balut konon ala YB Nurul Izzah la..sebab lilit2 ja..pastu selit..
batch 1

batch 2



No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...