30 July 2021

Complete Second Dose :: Vaksin Pfizer


Assalamualaikum..

Alhamdulillah..hari ni adalah hari temujanji aku untuk ambik second dose vaksin. 2 ke 3 hari sebelum tarikh temujanji, pihak KKM akan kol korang..operator call.. bagitau suruh hadir..ingatkan..sampai 2 kali kol.. dan disusuli dengan mesej.. kalau korang tak hadir lagi tak tau la..haha..bersungguh diorang nak jayakan pemberian vaksin ni..

Alhamdulillah wife aku pun selesai vaksin utk dos kedua.awal2 pagi dia dah pergi..lepas siapkan sarapan, iron baju..terus tinggal kami anak beranak kat rumah.. Alhamdulillah aku tak perlu nak hntar..dia naik grab dengan kawan.

Semalam 29hb 7..mak dengan ayah aku selesai vaksin dos kedua..Alhamdulillah..

Mulanya vaksin aku petang..tapi kami dpt info anggota wakil yang bertugas di sana..diorang yg mana temujanji petang blh datang pagi..apa lagi.. lepas ja program bacaan kahfi online..sarapan..terus gi pusat vaksin.. dan keadaan yang sgt lengang..xramai mcm first dose hari tu..mgkin sebab utk dos kedua ni..xperlu isi borang bagai.. just bawak kad vaksin dengan ic ja..masa menunggu pun sekejap ja.. 

tapi tak ramai yang dpt info ni.. so diorang yang xdpt info ni akan dtg sebelah ptg.. bagus jugak utk diorg ..tak la ramai org sebab ramai yg dah dtg sebelah pagi..

No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...