09 November 2017

Bila ADIK dah boleh tolong KAKAK (^_____^)

Assalamualaikum..
Cerita pasal fateh dengan fatehah..
Selalunya yang aku dan isteri sering nampak adalah kakak akan tolong adik-adik dia..ayat yang kami selalu dengar " meh kakak buat..meh kakak tolong"..hehe..biasala..fatehah ni mulut dia potpet potpet.. fateh pun ada jugak tolong buat itu..ini..tapi haritu aku ada tgk dia ikatkan telekung utk fatehah..hehe.. hmmm..blh tahan..aku tak pernah ajar dia cara utk ikat pun..mgkin dia dok nampak aku ikat apa2 mgkin dari situ dia belajar..dan mgkin dia nampak umi dia tolong ikatkan telekung utk kakak..

baguslah tu.. sebab ayah aku dulu ajar aku melalui apa yang dia tunjuk..dia akan buat depan aku..pastu pandai2 la aku buat sendiri..haha..

aku xpasti berapa anggaran masa yang fateh ambik untk ikatkan telekung kakak..hehe

kakak pun bertabahlah la dengan kegigihan fateh yang tetap nak siapkan jugak ikatan tu..haha..

tada...!!.. siap..boleh dah gi solat..hehe..tak pasti aku ikatan simpul apa ni..huhu..xpelah..janji berikat telekung kakak...


No comments:

Post a Comment

Followers

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...